CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 5, 2011

alhamdulillah..selamat :)

agak lama jugak kita tidak ketemukan..
even aku tau aku ni bukan la seorang blogger yg terkenal pun(ayat pasrah..hoho)
tapi semua tu aku tak peduli..
ini cempaka melor hak milik aku sepenuhnya..
so kalau u guys rasa meluat tak yah baca..lalala~

actually aku bukan tak nak update tapi aku punye busy mengalahkan prime minister kot..
banyak agenda..tambah nak siap barang balik ke u balik..
ditambah busy lagi..rabu lepas aku kena masuk wad 1 malam sebab epilepsy..
(tanye cikgu google..ia lebih membantu anda..:p)
erm..nak kata parah..tak adela parah sangat tapi bolehla..hahaha..
mana taknye badan aku kena masuk air..
pastu hidung aku pulak kena sumbat dengan tiub ape ntah..
hadoi!!rimas i dibuatnya..
lepas kening pulak berdarah..
doktor siap cakap nak jahit lagu kening aku..
tapi memandangkan aku ni masih gadis..
cnfirmla doktor tu tau yg aku tak nak saham aku jatuh..
so dia just letak ubat n plaster je..thanx yoo!

tapi aku ingat lagi time aku tengah bengong2 kat ICU tu ramai gila kot doktor..
dahla semuanya tak sekepala..
nak je aku kata "saddupla!kepala aku sakit yoo!"
ish3..
tapikan part paling best masuk wad dapat jumpa doktor yg ganteng2 gitu..hahaha..
yg cik kembo aku n makcik aku asyik sibuk duk usha nurse lelaki yg namanye SYED FIRDAUS..
haish..tak paham aku..
 ouch!ouch!sakit yoo!!banyak kali kot aku kena cucuk amik darah..dahtu kena minum air glukos lagi..
sebab doktor cakap badan aku kurang gula..ish3..





 minah ni curi bubur mcD aku!nak tertonjoi mata kuar makan makanan aku..ish3..




p/s:tapikan..tapikan..part paling buat aku lega sekali is doctor buatkan surat tuk aku duduk kat kolej..hooray!!!!!:D

0 comments: