CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 6, 2010

graduation day~

22NOV2010 adalah hari aku bergraduasi wei!!!!!
setelah sekian lama aku nantikan saat ni tiba jugak akhirnya..hehe..
yela mana taknye member2 aku yang sebaya aku semua dah..
ada yg degree pun dah habis..
aku lak degree baru beginner..hoho..
pastu lak aku ni je yang tercicir sebab yg first bengap sangat time study kat uitm melaka dulu..hahahha..
then bila dapat offer tourism management kat uitm sarawak kena kayap lak..
haish..macam2 la aku ni..tapi pepe pun semua tu adalah pengalaman yg best yg orang lain xrasa macam aku..
sebabnya..AKU DAH BELAJAR 4 BUAH KAMPUS UITM..hahaha..if aku lepas result sem ni..
next sem masuk 5 BUAH KAMPUS..wow!!!!!!!
tu semua adalah pancaroba time study..kalau aku tak ada experience macam ni..
cnfirmla aku tak akan sampai ke tahap ni..hehehe..
so cukupla sampai sini..aku nak share sikit je some of the memory sebabnya aku tak ada la happy sangat time tu..:((
*
*
*
*
*
*
*






0 comments: