CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 9, 2010

nak yang ni bole??:P

sekarang aku memang kena jimat sikit..
untuk memenuhi keinginan aku ni..hohooh..
*
*
*
*
*
*
*
*
CUFF THREE HAND CHAMPAGNE DIAL

aku lama dah usha jam ni..harga pun okla mampu dimilikila jugak..
aku ingat nak beli bulan ni..tapi memandangkan bulan ni banyak nak guna duit tambah next sem aku kena duk umah sewa..so kenala utama benda yg penting dulu..uhuk2..
tak ape next year lepas dah settle semua benda cnfirm beli punya..hoho..
*
*
*
*
*
*
*
*

TAMIKO HIGH HEELS OXFORD


actually aku mula2 fall in love kat kasut oxford ni bila jalan2 dgn family aku kat the curve hari tu..
first aku tengok tu brand CLARKS..
baru ingat nak beli..
then teringat la pulak wanchu aku ade kat UK..
beli sana lagi murah..tambah time tu memang tengah sales gila2..
tapi aku ni pulak lupa nak bgtau dia suruh beli brand ape..
then bila dia dah balik malaysia tak adela oxford aku..uwaa!!!
mungkin tak ade rezekila tu..tak pela nanti la beli..:-(










0 comments: