CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, December 5, 2010

new entry,new blog..:)

hi blogger2,readers n also silent readers..hehe..nama aku NUR FATHIHA MOHD YUSOF..kalau yg dah kenal  
tu panggil TIA je..actually aku dah lama involved dengan dunia blogging ni..tapi blog lama aku tu dah rasa cm tak ade mood dah nak update..SEBABNYE..background dah buruk..hahhaha..pastu pulak cik kembar aku DILA n  AIZAN asyik bising je suh aku update blog..tapi malasnye aku nak buat ya rabbi..cuma Allah je yg tau.. tetiba lak time cuti ni aku dah bosan gila sampai nak layan facebook pun dah rasa bosan gila..terpaksa cari alternative lain tuk hilangkan rasa bosan layan facebook..then mula la detik aku nak buat blog baru ni..hopefully dengan adanye blog baru ni aku akan jadi rajin tuk update blog macam cik kembar aku tu..macam dah addict sangat je dengan blog..PEACE..ngee~


p/s:oops lupa..kalau yang lain tu tak blog kembar aku click link ni kucenkuni.blogspot.com..dia lagi advence kot dari aku..hehe..

0 comments: